2010-12-31

Nytårsmenuen - Lidt anderledes end andre år.

Her i huset har vi i år valgt at gå en lidt anden vej med nytårsmenuen.
Hvor det plejer at være det røde kød og den lidt finere madlavning der står på menuen, har vi i år valgt en mere rustik tilgang. Har man læst bloggen i år så kan det ikke overraske at det er det italienske Land køkken der endnu en gang vinder frem her i køkkenet.
Jeg vil ikke røbe for meget, for gæsterne er ikke kommet endnu, og man ved jo ikke hvem der læser med.
Men jeg kan sige så meget at menuen indeholder:  Godt hjemmebagt brød, Tørret skinke, Rosmarin, God kylling fra Hopballe mølle, Ansjoser, oliven, Tomater og hvidløg og ikke mindst rødvin i rigelige mængder, både i maden og glasset. Desserten har vi uddelegeret til en yderst kvalificeret kvinde som heldigvis også skal være med til at spise den.
Jeg vender tilbage i det nye år med en beskrivelse af menuen.

Må i alle få et godt og lykkebringende nytår, med masser af godt havevejr og lækker mad på bordet.

1 kommentar:

  1. Der fik du lige igen mine tænder til at løbe i vand. Godt, at jeg ved, at der også venter mig en lækker nytårsmenu længere nede ad gaden ;-).
    Rigtig godt nytår til dig. Glæder mig til endnu mere inspiration til middagsbordet i 2011.

    /Birgitte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...