2004-07-04

Sjovt som ens liv pludseligt kan tage en ny vending.
Så har man købt nyt hus, og så er det det eneste man kan tænke på. planlægningsmonsteret kommer op i mig igen, og jeg er allerede ved at skrive diverse lister over ting vi skal nå.

For at kunne falde i søvn her til aften, har jeg zappet rundt på Tv'et og set diverse klip at Tennis sensationen Sharapova, der besejrede Serena Williams i Wimbledon turneringen.
Det var forøvrigt fuldt fortjent. Jeg mener ikke hun er en særlig elegant eller seværdig tennisspiller, men hun kæmpede for sin sag, hvorimod Williams så ud til at have mistet pusten, og modet.

I herrenes turneringe er Mario Ancic desværre røget ud, da han tabte til Roddick Roddick. Jeg så hans kamp mod Henmann, og det var en meget velspillende Ancic der helt fortjent slog Henman ud af turneringen. Han er en meget velspillende og underholdende spiller, det er ærgeligt at han er røget ud. Jeg er dog sikker på at vi ser mere til ham i fremtiden.
I stedet skal vi se på Roddick, hvis største force er serven. Serve esser er ikke det mest underholdende man kan se på, men det lader desværre til at det er den vej Herre Tennis går i dag. Den der kan skyde den hurtigste serv, vinder. Hvad vi andre så skal tænde for kampen for, er jo så vores egen sag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...