2011-09-02

Fuglebjerggård Høstmarked

Det er næsten en tradition, i hvert fald er det 3. år i træk at jeg skal stå på Stand for Landsforeningen Praktisk Økologi til Fuglebjerggårds høstmarked.

I år er jeg at finde på standen søndag fra kl 11:30 (ca)  til 16, hvis ikke jer holder pause og er ude at udforske alle de andre stande. Hvis du kommer forbi så kom og sig hej - det ville da være hyggeligt :-)

På Høstmarkedet er der som sædvanligt rigtig meget at se på. Se programmet her
Jeg glæder mig til at :
  • gå på udkig efter smukke stauder og måske nogle spændende krydderurter.
  • Spise friskbagte kanelsnegle.
  • gå en tur blandt æbletræerne og hønsene
  • kigge på grej til at lave hjemmelavet ost.
  • få en snak om hvidløg hos Lotte Lei Ravn
  • drikke en god kop eftermiddagskaffe hos Just. Coffee
  • kigge forbi hos frøsamlerne og alle deres spændende frø
  • læne mig tilbage og nyde stemningen
  • Nyde det gode vejr som DMI har lovet os.
  • snakke have med alle de dejlige mennesker der kommer forbi vores stand (OBS i år er der høns :-) )
  • se på øl der bliver brygget.
  • og meget meget mere.

Ses vi ?

2 kommentarer:

  1. Kun hvis du også kommer om lørdagen, for det er der, jeg regner med at tage derud. Jeg har ønsket at kigge forbi Fuglebjerggård SÅ længe og helst i forbindelse med et af de større arrangementer, og nu ser det endelig ud til at lykkes :-)

    SvarSlet
  2. Hej Piskeris.
    Du kan godt glæder dig, der er hyggeligt derude, på samme uformelle måde som Camilla Plum selv :-)

    Æv, Desværre bliver det kun til søndag for mit vedkommende, så vi må ses en anden gang :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...